Als Service Accountmanager ben jij hét gezicht van Samsung in de Samsung Experience Stores in Brussel & Wallonië. Je streeft ernaar om een uitmuntende klanttevredenheid te behalen!
Hoe ziet je dag eruit?
Als Service Accountmanager bezoek je wekelijks de servicepunten en begeleid je hier alles van A tot Z. De helft van de tijd werk je op kantoor/thuis, de andere helft breng je door op de baan & in de winkels. De winkelteams kunnen op jou rekenen, je speelt een belangrijke rol bij het ondersteunen van de medewerkers in de winkelpunten en zorgt voor een optimale relatie. Verder manage jij de KPI's (kwantiteit, kwaliteit, de kosten, de tevredenheid…) en rapporteer je na je winkelbezoeken telkens de resultaten en je ervaringen. Je verdiept je graag in de technische aspecten en deelt jouw kennis met je teams. Je coördineert alles nauwgezet en bent de schakel tussen het management en de field teams. Kortom, een gevarieerde en uitdagende job waarbij elke dag anders zal zijn!
Herken jij jezelf hierin?
✔ je bent proactief, gedreven en je hebt een hands-on mentaliteit (geen 9-5 mentaliteit)
✔ ervaring binnen field is een plus
✔ je beschikt over people-manager skills, je begeleidt de retail teams naar hun beste niveau, ervaring als trainer is een plus
✔ je spreekt Frans, Engels en goed Nederlands
✔ je beschikt over analytische skills en kan werken met office-programma's
✔ affiniteit met telecom check! Een plus als je je graag verdiept in de technische aspecten ervan
What's in it for you?
Lisa Hes
0474 18 64 19
l.hes@hamiltonbright.com